Wij bestaan inmiddels, mede dankzij onze trouwe afnemers en gebruikers van biljart scoreborden en timers al weer ruim
36 jaar. Wij geven daarom ook standaard 24 maanden garantie op onze biljart producten zoals timers en scoreborden.

In die tijd hebben wij meer dan 20 duizend producten wereldwijd geleverd. Met volle overtuiging staan wij achter onze producten maar regelmatig worden de laatste tijd bij ons biljart producten ter reparatie aangeboden die ouder zijn dan 10 tot zelfs meer dan 30 jaar.
Soms niet helemaal compleet en/of verkregen vanuit een faillissement of via Marktplaats / Ebay.
Wij doen onze uiterste best maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk op. De kosten voor reparatie en de daarvoor benodigde tijd is vaak niet meer in verhouding tot de aanschaf van een nieuw product. Ook het uit- en weer inpakken van de producten plus de verzending kosten heel veel tijd.

**  Stuur ons dus geen kansloze zeer oude producten met reparatieverzoek!  **

Wij zijn regelmatig genoodzaakt om zeer oude producten die ons toegezonden worden te bestempelen als "niet meer te repareren".
Dit alsmede omdat bepaalde elektronica componenten gewoon niet meer leverbaar zijn.

De verzendkosten van terug te zenden producten zijn altijd voor rekening van de aanbieder + evt. verpakkings -en administratiekosten.
Ook kunnen wij niet voor reparaties van oude producten van te voren een prijsopgave doen. Om dit te kunnen bepalen zit er dan vaak al te veel tijd in. Ieder verzoek tot reparatie is dus altijd voor eigen risico!

Wij zullen natuurlijk wel zorg dragen voor redelijke kosten die in verhouding staan met de staat van het product en de actuele nieuwprijs zoals verkrijgbaar via de erkende vakhandel. Voor alle reparatie zendingen aan ons van producten die ouder zijn dan 10 jaar wordt standaard € 25,00 excl. BTW extra aan behandelingskosten berekend. Dit geldt ook wanneer er geen reparatie heeft plaatsgevonden omdat het product door ons als niet meer te repareren wordt aangemerkt.

Ook verwachten wij in ieder geval van u dat de naar ons toegezonden producten met een reparatie verzoek een bijgesloten schriftelijk probleem aangeven, degelijk verpakt zijn en in een herbruikbare verpakking verkeerd die geschikt is voor terug zending / retourneren.
Een duidelijk retournerings -en facturatie adres is absoluut noodzakelijk.
Ook is het zeer belangrijk dat de aangeboden producten voor reparatie schoon en zeker niet extreem vervuild zijn.
Wij zijn gerechtigd deze producten te wijgeren of berekenen altijd extra kosten in dit geval !!!

Onze prijzen: zijn altijd exclusief BTW en verzendkosten.
Betaling: op rekening voor bekende afnemers of na overleg bij vooruitbetaling.
Garantie op reparaties standaard 6 maanden. Voor producten ouder dan 10 jaar standaard 3 maanden.

Indien u ons producten met een reparatie verzoek toezendt gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met bovengenoemde voorwaarden.

Met vriendelijke groet,
het D&K team. 

Adres / Contact

Wilhelminastraat 19,
6621 BA, Dreumel

0487 572367

info@dkelect.nl